Saturday 9 February 2008

Dunia Baru The Movie

yeah... aku pi tgk citer tu... tak rancang pon nak kuar ari nie... tibe2 jek... huhuhu... anyway, ari nie bermule pada pkol........................................................

8.30 am coz aku tibe2 terjage dari tdo.. coz aku risau buku notebook aku ilang..ish ish ish... then.. aku tgk mickey mouse.. then tibe2 rase nak tgk movie.. aku ajak fieza... die bilang ok.. n dier bwk member... 2 orang... aku tak kesah ar.. set jek... asalkan tgk movie..

n seperti biase lar.. aku lar yg jadi drebar... pi amek minah 3 org nie... 1st time pi umah dier tak sesat, man... bangge sekejap.. destination: jusco... aku mmg dah takde nafsu nak lepak kat cs actually... hehe.. jusco best ckit... tak de terserempak ngan sesape.. wakaka.. erm, ingatkan nak tgk pkol 2.45 punye but sampai2 jek kat sane,MAK AIH!!! berato beli tiket panjang giler gaban.. tak sanggop aku berato, aku blah pi jln2 ngan fieza... sian member fieza... terpakse berato panjang... huhuhuhu...

and...............................tiket 2.45 dah abes... nak x nak, ktorg beli pkol 5... hehe... aku tgk jam, ADOI!!! baru pkol 2.30 siak... argghh... terpakse aku ikot fieza n the geng shopping... ni yg aku tak berape berkenan nie...ahaks... turut jek lar.. klau undi pon aku gak yg kalah... hehe..

5 ptg, ktorg masuk wayang.. citer tu lawak GILER tak leh blah... sakit tb aku tgk citer tu... ngan sejuk nyer... jaket dah berada di tgn org laen... ish ish ish.. tp citer nie ader moral values ar... 1st: bley nampak semangat setia kawan... admit it lar... kawan tetap no 1.... madihah n suami dier bergado pasal member.. sume hanya kerana kesayangan madihah pada member2 dier... diorg ber-6 sanggup pi tolong kwn dalam kesusahan eventhough diorg mengalami kesulitan yg tersendiri..hehe.. 2nd: its ok to lepaskan orang yg kiter sayang biler kiter tau dier happy with somebody else...^_^ (opie, adif and erika) 3rd: sebanyak mane pon kapel itu bergaduh, deep down, they still sayang each other n sanggup wat aper sahaja yg kapel diorg suro... wpon benda tu diorg tak berape berkenan... (madihah n darius) 4th: money's not everything... seseorg tu bley jd bangang biler jadi mata duitan... (tajol) lastly: muke yg comeyl tidak semestinyer menunjukkan peribadi yg comeyl.. (suzanna-minah nie garang nak mampuih):P

pas tgk citer tuh, kwn2 fieza pi shopping... aku taknak jd aku ajak fieza duduk(nie yg best jusco nie... ader tmpat duduk... wakakaka)... n kte berdue starts to tgk gelagat2 manusia di situ... hehehehehehehehe.. tibe2 fieza berkata, 'best btol sape yg dapat baby comeyl kan?... boley tak kalau baby tu tak comeyl kte RECYCLE balik?...ye ar...kte process balik..' i was like, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... best joke of the day sial!!!!!!!!!!!!!!!!! aku balas balik, 'fieza, if buat balik pon, still dapat ghuper same kan?? best if we just kawen laen if yg lepas2 tu tak brape nak elok...' wakakaka.... n pasal care ktorg ketawe nie lar yg membuatkan org di sekeliling ktorg, starts to blah dari kerusi tuh... huargh ha ha..

pas tu, fieza ader perasan this 2 dudes dah 3 kali lalu depan ktorg... bukan nak ckp aper lar.. but dari lagak diorg, me n fieza agak yg diorg nie gay kot... hahaha... aku baru nak amek gamba, but diorg dah tak lalu2 lagi... diorg dah agak yg ktorg perasan kot... ngeh....

after about half an hour menunggu, member2 fieza dah abes shopping... ktorg pon berangkat lah balik ke taman molek... aku antar diorg balik.. then aku baru terpk, shit!! aku balik sorg2...pkol 7.45 plak tuh.... n tibe-tibe jek aku teringat tajol.................. biler dier tertinggal dompet kat umah ber'hantu' tu... sapo yg bg balik kat dier???????? AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHHHH!!!!!

4 comments:

  1. sengal ko tau. kang balik blok, ko cari pen ko x de, pastu cin PON hand it to you. amik kau... :p

    ReplyDelete
  2. hahahahahahah... siak ko!!! ARGHHHHHH!!!!!!!!!!11

    ReplyDelete
  3. ajin gelabahhhhhhhhh.

    pastu kuar lg satu cerita cik PON. HAHAHHAHAHAHAAHAHAH. peh. meletop!!!

    ajin popular. bakal ditemuramah oleh meskom

    "apakah perasaan anda apabila 'berbual' dgn cik PON?"

    " anda gembira?"
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH

    ReplyDelete
  4. haha... siot ar mu... hehehe... nnti aku ckp ngan Cik Pon tu supaye 'lawat' ko jugak ok?? wakakakaka..

    ReplyDelete

memberku nyer komen..