Tuesday 19 February 2008

line maxis cam GAY..

start 13hb feb mase tu, line maxis cam mangkok tingkat... sampai ke ari nie KOT? line dier cam bangang... nak send msg takleh... nak kol lagi lar haram.... huhuhuhu...

anyway, aku ader wat teori sendiri... utk send msg... aku dah btau budak2 n 90% ckp teori tu bley pakai... hehe... aku namekan 'teori ajin'.... bangge beb... weeeeeee....... (sape2 yg nak tau, calling2 aku... nnti aku turunkan ilmu nie) :p

skarang nie, budak2 sume dah start beli celcom... ari nie celcom siap ader promotion lagi tu... u-pack... something like that ar... tp aku tak beli coz aku dah ader no celcom... anak-anak buah aku yg laen sume beli....

aku bukan nak ckp aper lar tp td aku ader terpk.... ngan sorg member aku nie.. ktorg terpk, cam tibe2 jek celcom wat promotion... KEBETULAN KER??? hahahahaha... coz aku takde dgr bebudak ckp 'wei, jom beli digi... line maxis terok ar'.. instead, tiap2 kali aku mesti dgr 'wei, jom beli CELCOM.. line maxis terok ar'... hehehe.... agaknyer maxis kene sabo ngan celcom kot?? wakakaka... pape jer laaaaaaaaaaa.... huhuhuhu....

yg penting, if korg nak contact aku, gune celcom aku kerana LINE MAXIS SEDANG BERKELAKUAN SEPERTI SEORANG GAY!! ^_^

4 comments:

  1. haha... mentang2 dier tak bace... kong asam btol ko nie... wakakaka..

    ReplyDelete
  2. JGN JADI LES CAM HAN YE..
    P/S:dier slalu kne raba ngan mmbr die yg b'nama aida..
    ngeh3..=p

    ReplyDelete
  3. haha.... akan aku ingat sampai biler2 nasihat ko... weeee....

    ReplyDelete

memberku nyer komen..