Wednesday 20 February 2008

nyanyian dan cacian

ni hanye pendapat dari ajin yg hanye ingin meluahkan pendapatnyer wpon pendapatnyer akan dianggap tidak bagos dan relevan....



semalam...
aku berperang...
dengan seorg budak buta seni...
dier berkata, 'ckp ngan ur fren, if cannot sing, then dont sing lar..'
aku sungguh menyirap...
dan menyediakan machine gun aku...
aku aim ke arah makhluk itu....
dan ku lepaskan 'peluru-peluru' ku....

'WOI!! for ur information yunk oi, everyone can sing ler... cume yg beza nyer, samada sore dier merdu onot... if ader org tak leh nyanyi, camne diorg nyanyi national anthem? how can they sing their school song?? ko pon mesti bley nyanyi kan?? ptuii ko lar if ko kate ko takleh nyanyi... lantak lar if fren aku nak nyanyi.... bukan sume org ader gift sore merdu n sedap didengar nie... a few jek ader... penyanyi yg ko 'pooja' tu pon bukan sedap nor sore dier... takyah lar nak ckp sore dak laen tak sedap.... dah dier nak nyanyi tok aku, biarlah.. yang ko tak puas ati tu nape?? jeles?? my 'lil flower ader ckp, ''its the tot that counts''.... SO, lantak dier ar nak nyanyi....'

aku telah menghabiskan sume 'peluru-peluru' aku semalam... SHIT.. now i have to wait for my stock 'peluru-peluru' ku to turun from langit... haiz...................

2 comments:

  1. aku ade jiwa dari langit untuk ko.

    tanye fendy ape die ade utk ko...

    ReplyDelete
  2. haha.. takyah tanye pon aku tau...

    dier ader tahi burung jek...

    wakakaka..

    peluru yg sangat berkesan...

    hehehe..

    ReplyDelete

memberku nyer komen..