Friday 7 March 2008

soklan cepumas

ader sorg dak kaypohchi tanye aku soklan cepumas... dier bertanye, 'wahai ajin, bilekah kamu nak berdue?? aku tgk ko berseorgn jek... tak bowink ker?? ko klau dak2 tanye pasal maksalah ngan kapel diorg, ko pandai jek bg jalan penyelesaian... but ko sendiri still keseorgn.... aper kes??'

aku pon membalas, ' 1stly, thanx kerana kaypoh2 n nak amek tau pasal aku.. aku bukan aper... biler aku pk yg aku nie banyak dose... biler aku berseorangan pon aku dah wat banyak dose... ape lagi klau aku ni berdue kan?? lagi banyak dose.. coz setahu aku, biler dah berdua, setan ader untuk menyukup kan kuota jadi 3 org... hehehe... kompem lagi bertambah dose aku... biarlah aku sengsorg sampai aku jmpe org yg aku akan sayang sampai biler2.... lagipun, dose aku yg dulu pon still banyak lagi.... kalau aku taubat sampai tua pon BELUM TENTU abes... so, for now, biar aku songsorg... biler dah jmpe jodoh yg Allah bagi kat aku, then, baru aku decide nak menduakan diri aku... hehehe... get it??'

^_^

No comments:

Post a Comment

memberku nyer komen..