Friday 21 March 2008

an jing (tenang, senyap)

this is a song by jay chou... aku btol2 sker lagu nie... nie aku letak lyrics dier ngan direct translate to bm.... great song and great lyrics... translate to just for mere entertainment.... enjoy!! ^_^

zhi sheng xia gang qin pei wo tan le yi tian
(cume tinggal piano sahaja yg menemani saya memain sepenuh hari)
shui zhao de da ti qin, an jing de jiu jiu de
(cello yang tertidur itu, senyap dan usang)
wo xiang ni yi biao xian de fei chang ming bai
(saya fikir (faham) anda sudah menunjuk dengan sangat jelas)
wo dong wo ye zhi dao, ni mei you she bu de
(saya sedar saya pun tahu, anda tidak rasa sayang hendak melepaskan saya)

ni shuo ni ye hui nan guo wo bu xiang xin
(anda kata anda pun rasa sedih, saya tidak percaya)
qian zhe ni pei zhe wo ye zhi shi ceng jing
(saya memegang anda, anda menemani saya, itu cuma peristiwa yang lepas)
xi wang ta shi zhen de bi wo hai yao ai ni
(saya berharap dia betul lebih cinta anda daripada saya cinta anda)
wo cai hui bi zi ji li kai
(barulah akan saya memaksa saya sendiri meninggalkan anda)

ni yao wo shuo duo nan kan, wo gen ben bu xiang fen kai
(anda hendak saya kata betapa sedih saya, saya sama sekali tidak hendak berpisah daripada anda)
wei she me hai yao wo yong wei xiao lai dai guo
(mengapa masih hendak saya gunakan senyuman untuk menghadapi hal ini)
wo mei you zhe zhong tian fen, bao rong ni ye jie sou ta
(saya tidak ada bakat seperti ini, menerima anda dan juga menerima dia)
bu yong dan xing de tai duo, wo hui yi zhi hao hao guo
(tidak perlu risau terlalu banyak, saya akan hidup dengan baik)
ni yi jing yan yuan li kai, wo ye hui man man zou kai
(anda sudah terpisah jauh dari saya, saya pun akan meninggalkan anda dengan perlahan-lahan)
wei shenme wo lian fen kai dou qian jiu zhe ni
(kenapa saya perlu memaafkan anda, sedangkan anda sudah berpisah daripada saya)
wo zhen de mei you tian fen, an jing de mei zhe me kuai
(saya betul tidak ada bakat, tidak boleh tenang dengan begitu cepat)
wo hui zue zhe fang qi ni, shi yin wei wo tai ai ni
(saya akan belajar untuk melepaskan anda, sebab saya terlalu cinta anda)

HAAAAAAIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZ............... :(

No comments:

Post a Comment

memberku nyer komen..